Garantie si retur
Toate produsele sunt acoperite de perioadele de garanție ale producătorului.
Directiva 1999/44/CE este valabilă în țările UE, care prevede o perioadă de garanție de cel puțin 24 de luni.
Atunci când trimiteți produsul pentru reparație în garanție, este necesar să aveți documentul de achiziție sau un card de garanție completat.
Dacă produsul este deteriorat înainte de sfârșitul perioadei de garanție specificate, reparația în garanție se efectuează gratuit.
Obligațiile de garanție nu se aplică :
- pentru surse de lumină defecte;
- produsul nu este utilizat conform scopului prevăzut (în scopuri comerciale, de producție sau fără a respecta cerințele specificate în instrucțiunile de utilizare);
- a fost efectuată orice reparație proprie, sigiliile sunt deteriorate, există semne că produsul a fost manipulat etc.;
- există daune mecanice ale carcasei produsului sau ale altor părți;
- produsul a fost conectat incorect la sursa de alimentare sau a fost deteriorat din cauza impulsurilor excesiv de mari ale tensiunii de alimentare în timpul lucrărilor de instalare electrică în stații, instalații de distribuție etc.;
- produsul este deteriorat de fulgere, foc, apă sau alte elemente, substanțe agresive, lichide etc.;
- pentru atașamente, accesorii, piese și unități pentru produse cu o durată de viață limitată.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale în termen de 14 zile, cu excepția excepțiilor prevăzute la paragraful 2 al prezentului articol. (fără a specifica motivul și a suporta alte costuri decât cele specificate la articolul 6.22811 din prezentul cod.
Dreptul Cumpărătorului de a se retrage dintr-un contract la distanță și dintr-un contract în afara spațiilor comerciale nu se aplică următoarelor contracte:
1) pentru contractele de servicii, conform cărora serviciile sunt prestate în totalitate utilizatorului și care prevăd obligația utilizatorului de a plăti prețul, în cazul în care utilizatorul are consimțământul explicit și recunoașterea faptului că acesta își va pierde dreptul de retragere din contract atunci când antreprenorul îndeplinește integral contractul obținut înainte de începerea serviciului;
2) pentru contractele conform cărora prețul bunurilor vândute sau al serviciilor prestate depinde de fluctuațiile pieței financiare în perioada de retragere prevăzută la paragraful 1 al prezentului articol;
3) contracte pentru mărfuri fabricate conform instrucțiunilor speciale ale utilizatorului, adică bunuri care nu sunt prefabricate și care sunt fabricate după alegerea sau instrucțiunile personale ale utilizatorului, indiferent dacă mărfurile au început sau nu producția, sau pentru bunuri care sunt în mod clar adaptate nevoilor personale ale utilizatorului;
Ambalare
Tuturor clienților li se recomandă să păstreze ambalajul original al produsului în cazul în care este nevoie de service în garanție - aceasta este cerința unor producători. Numărul de serie al produsului sau alte informații importante necesare pentru identificarea produsului nu pot fi scoase din produs și ambalaj.
Procedura de returnare a produsului
In cazul in care exista motive pentru care produsul achizitionat nu este potrivit, cumparatorul are dreptul de a-l returna vanzatorului in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
IMPORTANT: Vă rugăm să trimiteți o reclamație privind configurația incorectă a produsului, deteriorarea sau alte discrepanțe în cel mult 24 de ore. din momentul primirii coletului (din momentul în care confirmați primirea coletului cu semnătură către curier). Înainte de a returna mărfurile, vă recomandăm să faceți un acord cu angajatul responsabil prin e-mail. prin mail: [email protected] sau la telefon +370 609 14143 referitor la returnarea produsului, care va va ajuta cu toate intrebarile.
În conformitate cu procedura prevăzută de lege, Vânzătorul se obligă să restituie Cumpărătorului toate cheltuielile plătite de Cumpărător, inclusiv costurile de livrare a mărfurilor plătite de Cumpărător, imediat și cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care a primit notificarea Cumpărătorului de retragere din contract. În cazul în care Cumpărătorul anulează contractul, Cumpărătorul suportă costurile directe de returnare a bunurilor.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate nedefecte, el trebuie să plătească costurile de transport pentru returnarea mărfurilor către noi.
Produsul returnat trebuie să fie nefolosit și în ambalajul original, cu excepția ambalajului transparent sub vid.
Toate autocolantele din fabrică, inclusiv numărul de serie, trebuie să fie pe produs și/sau pe ambalajul acestuia.
Dacă cumpărătorului i s-a vândut un produs nealimentar de calitate necorespunzătoare și vânzătorul nu a discutat cu cumpărătorul despre deficiențele acestuia, cumpărătorul are dreptul de a cere vânzătorului:
- înlocuiți un produs de calitate necorespunzătoare cu un produs de calitate adecvată;
- reduce prețul produsului în consecință;
- într-o perioadă rezonabilă de timp pentru a elimina gratuit defectele produsului;
- să ramburseze costurile de înlăturare a defectelor produsului, dacă vânzătorul nu le-a înlăturat într-un termen rezonabil, consumatorul a înlăturat defectele el însuși sau cu ajutorul terților;
- rezilia unilateral contractul de vânzare și cere restituirea banilor plătiți pentru produs.
Bunurile sunt schimbate sau returnate la locul de cumpărare sau într-un alt loc indicat de vânzător, care este convenabil pentru cumpărător. Cumpărătorul depune o cerere scrisă vânzătorului, indicând defectele bunurilor. La cerere sunt atașate o chitanță de casă de marcat sau o chitanță de cumpărare-vânzare sau un alt document care confirmă cumpărarea-vânzarea bunurilor de la acest vânzător și un document de garanție (dacă este stabilită perioada de garanție a calității pentru bunurile vândute).
În cazul în care cumpărătorului nu îi place forma, dimensiunea, culoarea, modelul sau caracterul complet al produsului achiziționat, acesta are dreptul de a-l înlocui cu un produs analog în termen de paisprezece zile de la data vânzării produselor nealimentare, cu excepția cazului în care vânzătorul a stabiliți o perioadă mai lungă.
În cazul în care vânzătorul nu are un produs adecvat pentru înlocuire, cumpărătorul are dreptul de a returna produsul vânzătorului în termenul specificat și de a recupera banii plătiți pentru acesta.
În cazul unui litigiu privind modificările în aspectul produsului sau deteriorarea produsului, vânzătorul trebuie să se adreseze în scris la Inspectoratul de Stat pentru Produse Nealimentare, iar la primirea concluziilor scrise de la acesta, să informeze imediat cumpărătorul.