Informații de livrare

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculată individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Timp de livrare de la 1 la 14 zile lucratoare. În unele cazuri poate fi mai lung, dar acest lucru este indicat cu timpul de livrare a articolului specific. În cazul plății în avans, comanda începe să fie procesată în momentul primirii plății.

Dacă există o întârziere în livrarea produsului, asigurați-vă că ne anunțați.


Preturi livrare la domiciliu

Pretul de livrare in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

 

Conditii de livrare

Curierul va livra articolele cu o greutate de până la 31 kg la ușa dumneavoastră fără costuri suplimentare. În cazul în care nu comandați serviciul de livrare a produsului (produselor) în cazul menționat mai sus, curierul va livra astfel de produs(e) la casa specificată de dvs. Un angajat al serviciului de curierat vă poate ajuta să livrați articolul(ele), dar atunci când livrați un articol(e) de dimensiuni mai mari și/sau cu o greutate mai mare de 31 kg, acesta poate solicita o plată suplimentară.


Important! Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, verificați starea expedierii (ambalajului), asigurați-vă că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

Bunurile nu sunt trimise gratuit către Neringa.


Returnarea mărfurilor

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon.

Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.