Garanție și returnare

Toate mărfurile sunt valabile pentru serviciul de garanție declarat de un producător.

  • Conform Directivei UE 1999/44 / CE, țările UE trebuie să ofere o perioadă de garanție nu mai puțin de 24 de luni.
  • Pentru repararea produsului, clientul trebuie să aibă dovada achiziției sau o garanție de trecere completată.
  • Dacă elementul este întreruptă înainte de sfârșitul perioadei specificate în garanție, reparațiile în garanție se vor face gratuit.

Garantie obl igări nu se aplică pentru :

  • surse de lumină sparte;
  •  dacă produsul nu a fost utilizat în scopul său prevăzut (în scopuri comerciale sau industriale sau în conformitate cu cerințele specificate în manualul de operator's) ;
  • s-a efectuat orice reparație independentă a sigiliilor deteriorate sau dacă există semne care încearcă să demonteze produsul;
  • dacă există semne de deteriorare a unei carcase mecanice sau a altor părți;
  • produsul a fost conectat incorect la o sursă de energie sau s-a rupt din cauza sursei de alimentare cu impulsuri de înaltă tensiune pentru lucrări de instalare electrică în sub-stații și echipamente de distribuție, etc.;
  • produsul a fost deteriorat de furtuni, foc, apa sau alte dezastre, materiale agresive, lichide, etc .;
  • garanția nu este valabilă pentru accesoriile, piesele și ansamblurile produsului a căror perioadă de exploatare este limitată.

Ambalare

Toți clienții sunt sfătuiți să păstreze pachetul original îmbătrânirea mărfurilor în cazul în care aveți nevoie de un serviciu de garanție, așa cum este unii dintre cei care susțin producătorii. Vă rugăm să nu eliminați numărul de serie al produselor sau orice alte informații relevante necesare pentru identificarea mărfurilor.

Returnarea articolelor

Dacă produsul produs nu necesită nevoile clientului, este posibil să returnați articol către vânzător în termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Produsul trebuie returnat neutilizat și în ambalajul original, cu excepția ambalajului transparent în vid.

Toate autocolante din fabrică, inclusiv numărul de serie ar trebui să fie pe produs și / sau packaging.

Dacă cumpărătorul a cumpărat calitatea necorespunzătoare a articolelor nealimentare care nu au fost discutate cu deficiențe cu vânzătorul, cumpărătorul are dreptul să solicite vânzătorului opțiunea:

  • pentru a înlocui calitatea inadecvată a produsului adecvat produs de calitate; & nbsp;
  • pentru a reduce prețul;
  • într-un termen rezonabil pentru a elimina scurtul apar mărfuri fără erori de plată;
  • pentru a compensa costurile de eliminare a defectelor produsului dacă cumpărătorul a înlăturat defectele de unul singur sau cu ajutorul unei părți terțe după timpul rezonabil în care vânzătorul nu a înlăturat defectele; >
  • pentru a rezilia contractul de vânzare și solicitare o returnare a articolului plătit. & nbsp;

Produsele vor fi înlocuite sau returnate clientului la locul de cumpărare. Cumpărătorul trebuie să depună vânzătorului o cerere scrisă prin care să ateste lipsa bunurilor. Cererea este însoțită de o chitanță sau chitanță de vânzare sau alte vânzări de bunuri de la vânzător care confirmă documentul și documentul de vânzare (dacă articolul vândut a stabilit perioada de garanție a calității).

Dacă cumpărătorului nu îi place forma, dimensiunea, culoarea, modelul articolului, acesta are dreptul, în termen de paisprezece zile de la data vânzării nealimentare, dacă vânzătorul nu a stabilit un termen mai lung, să înlocuiască mărfurile cu un produs similar.

Dacă vânzătorul nu este în măsură să schimbe articolul în unul corespunzător, cumpărătorul are dreptul, în termenul de a returna produsul către vânzător și de a recupera banii plătiți pentru acesta.