Termohigrometru HARVIA
Descriere
Termohigrometru HARVIA
Termohigrometru orizontal HARVIA cu capete rotunjite. Termohigrometrul mecanic fiabil HARVIA vă va permite să monitorizați cu ușurință temperatura și umiditatea saunei. Termohigrometrul HARVIA, într-un stil elegant și clasic, se va potrivi perfect în designul fiecărei saune. Calitatea, fiabilitatea și durabilitatea produselor lor sunt importante pentru compania finlandeză HARVIA. Prin urmare, termohigrometrul HARVIA are o garanție de 2 ani, astfel încât pot fi raportate defecțiuni neașteptate în această perioadă.
Termohigrometrul HARVIA este etanș, sigur și rezistent la temperaturi ridicate și umiditate. Fabricat din lemn, este foarte convenabil de utilizat în saună. La fabricarea acestui termohigrometru s-au urmat recomandări, astfel încât intervalul de citiri al higrometrului este de 0 - 100%, iar termometrul este de 120 de grade.
HARVIA activează în domeniul produselor pentru saună de mulți ani, așadar este fiabilă și garantează o calitate ridicată a produselor. Termo-higrometrul HARVIA este considerat unul dintre produsele de cea mai înaltă calitate în comparație cu concurenții săi. Nu veți da greș niciodată atunci când cumpărați produse de la această companie.
Termometrul - higrometrul este unul dintre cele mai importante echipamente pentru saună. Higrometrul este conceput pentru a măsura și monitoriza schimbările de umiditate din cameră, iar termometrul determină temperatura. Ambele dispozitive sunt pur și simplu necesare dacă doriți un microclimat sigur și adecvat în camera de aburi. Umiditatea din cameră trebuie controlată în funcție de temperatură. Cele două dispozitive sunt strâns legate, așa că cele două sunt adesea vândute ca un singur dispozitiv. Acest lucru este foarte convenabil, deoarece ocupă mai puțin spațiu și totul este într-un singur loc.
Ce date arată termo-higrometrul pentru a fi sigur să vizitați baia de aburi?
Când temperatura din saună este de aproximativ 100 - 110 grade, higrometrul ar trebui să indice o umiditate mai mică de 35%. Într-o saună cu aburi, când temperatura este de 60 de grade, umiditatea optimă este de 85%.
Instalarea corectă a unui termo-higrometru în saună
Pentru a obține cele mai precise citiri, este recomandabil să amplasați termohigrometrul la o înălțime de aproximativ 1,6 metri. Este optim atunci când este instalat la o distanță de 1,5 - 2 metri de ușă, radiator și ferestre. Deoarece sursele de frig și căldură confundă acuratețea citirilor.
Niveluri recomandate de umiditate și temperatură interioară:
Saună rusească. De preferință, termometrul arată o umiditate de aproximativ 75 până la 85% și o căldură de +60 până la 70 de grade;
Baie turcească (cu aburi). Termo-higrometrul trebuie să indice un nivel de umiditate de 95 până la 100% și o temperatură de + 70 până la 100 de grade;
Saună. Optimal când termometrul arată 25 - 35% umiditate și + 100 - 110 grade căldură;
Baie. Termohigrometrul trebuie să indice o umiditate de 90 - 100% și o temperatură de + 30 - 40 de grade;
Salon. Se recomandă ca citirile termo-higrometrului să fie între 30 - 60% umiditate și +20 - 25 de grade căldură.
Cu raportul potrivit între temperatură și umiditate, procedurile de saună vor fi plăcute și benefice pentru organism.
CALIBRAREA HIGROMETRULUI
Dacă umiditatea indicată de dispozitiv pare incorectă, acesta poate fi calibrat folosind o referință cunoscută pentru umiditate și temperatură.
- Înfășurați higrometrul într-un prosop umed,
- țineți-l aproximativ o oră,
- apoi, după scoaterea acestuia, reglați indicatorul la 100% folosind șurubul de reglare.
Calibrarea în sine nu este suficientă pentru ca higrometrul să afișeze citiri corecte. Dispozitivul trebuie instalat la o înălțime de aproximativ 1,6 m. Dacă dimensiunea sa permite, cel mai bine este să îl amplasați la 1,5-2 metri distanță de uși, ferestre și o sobă încărcată cu piatră. Sursele de căldură sau frig din apropiere pot distorsiona citirile.
Technical specification
- Garanție (y.) 2
- Tara de fabricatie Finlanda
- Greutate 0.4000
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.
