Piese de schimb - elemente de încălzire HELO
Descriere
Elemente de încălzire pentru încălzitoarele electrice de saună Helo. Elementele de încălzire au fost proiectate să reziste la o utilizare intensă. Nu aruncați vechiul încălzitor de saună, este posibil să îl reparați! Vă rugăm să consultați gama noastră de elemente de încălzire.
Încălzitor:
EverReady, SKLE , SKSM, SA, Softhot, Fantasy, Saunatonttu , Pikkutonttu, Rondo , Ring Wall
SEPC 10 - 2,5 kW
SEPC 11 - 2,0 kW
SEPC 12 - 1,5 kW
SEPC 59 - 2,6 kW
SEPC 60 - 0,135 kW
SEPC 62 - 1,0 kW
SEPC 63 - 1,5 kW
SEPC 64 - 2,0 kW
SEPC 65 - 2,67 kW
SEPC 67 - 1.667 kW
SEPC 69 - 0,225 kW
SEPC 70 - 1,7 kW
SEPC 71 - 1,5 kW
SEPC 81 - 2,1 kW
SEPC 82 - 1,5 kW
SEPC 83 - 1,2 kW
SEPC 93 - 1,5 kW
SEPC 94 - 2,0 kW
SEPC 95 - 2,67 kW
SEPC 96 - 3,0 kW
SEPC 120 - 1,4 kW
SEPC 121 - 1,8 kW
SEPC 122 - 1,5 kW
SEPC 164 - 2,0 kW
SEPC 165 - 2,5 kW
SEPC 166 - 1,5 kW
SEPC 168 - 0,105 kW
SEPC 169 - 0,210 kW
SEPC 170 - 1,4 kW
SEPC 171 - 1,8 kW
SEPC 172 - 2,2 kW
SEPC 185 - 1,5 kW
SEPC 186 - 2,17 kW
SEPC 187 - 3,0 kW
SEPC 189 - 2,6 kW
SEPC 191 - 0,26 kW
SEPC 192 - 1,5 kW
SEPC 193 - 2.167 kW
SEPC 194 - 3,2 kW
SEPC 195 - 1,5 kW
SEPC 196 - 2.2267 kW
SEPC 197 - 3,0 kW
SEPC 199 - 2.267 kW
SEPC 200 - 3,5 kW
SEPC 202 - 2,0 kW
SEPC 203 - 2,67 kW
SEPC 209 - 2.267 kW
SEPC 230 - 3,0 kW
SEPC 63 230V - 1,5 kW
SEPC 65B 230V - 3,0 kW
SEPC 65C 230V - 3,3 kW
SEPC 226A - 2.267 kW
SEPC 228A - 3,5 kW
SEPD 146 - 3,4 kW
Technical specification
- Garanție (y.) 2
- Greutate (kg) 2
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.