Panou de control electric pentru încălzirea saunei - EOS Emotouch 3 Hammam
Cod produs: 94.6992

Panou de control electric pentru încălzirea saunei - EOS Emotouch 3 Hammam

de 15 836.23 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Unitate de control inovatoare a saunei cu ecran tactil pentru funcționarea saunei uscate și umede. Sistem avansat de control al saunei cu un panou de control la distanță cu ecran tactil și o cutie de relee separată. Interfața grafică inovatoare îmbunătățită permite operarea ușoară și intuitivă, toate funcțiile majore pot fi atinse în câteva secunde.

Cu un singur ecran EmoTouch 3, puteți controla până la opt cabine separate

EmoTouch, odată lansat ca o unitate clasică de control a saunei, a crescut în a 4-a generație la un sistem de management al wellness scalabil și sofisticat. Acum, EmoTouch 3 permite controlul unei game largi de aplicații de wellness, datorită modulelor LSG separate.

Module și tipuri de cabine:

  • LSG Sauna 94.6640 - pentru saune tradiționale (uscate și umede)
  • LSG Steam 94.6967- pentru băi de aburi (de asemenea, cu generatoare de alte mărci)
  • LSG Hamam 94.6672 - pentru băile tradiționale turcești (hamam) sau pentru băile tradiționale romane (Laconium, Tepidarum)
  • LSG Infrared 94.6965 - pentru cabine de încălzire cu infraroșu

Caracteristici și beneficii:

  • Operare ușoară și intuitivă
  • Panou de control de la distanță cu ecran tactil capacitiv de 7”.
  • Instalare încasată sau pe suprafață (panou de control)
  • Noua interfață grafică de utilizator reproiectată permite acces direct, intuitiv la toate funcțiile și setările.
  • Navigare ușoară cu pictograme și descrierea funcției text clar.
  • Navigare prin meniu în 20 de limbi (DE, EN, FR, RU, ES, NL, IT, PL, SLO, FIN, TR, CZ, RO, BG, HU, HR, SK, DK, SLK, CN)
  • Funcționare saună uscată și umedă (cu / fără senzor de umiditate)
  • Nivel de serviciu separat cu protecție prin cod PIN.
  • Blocare pentru copii și un mod inovator de casă de vacanță.
  • Cronometru săptămânal (4 programe/zi) cu setări individuale de climatizare.
  • Meniu de configurare ghidat, mesaje text clare (funcții, erori).
  • Software-ul poate fi actualizat (propriile detalii de contact, inclusiv propriul logo, pot fi instalate contra cost).
  • Opțional disponibile diferite module de extensie.
  • Contact fără potențial (ieșire).
  • Până la 30 m distanță de instalare între afișajul cu ecran tactil și cabina de saună. Cablu de conectare de 5 m inclus.
  • Instalare simplă și design ușor de întreținut. Toate componentele (panoul de control, senzorii și extensiile sunt conectate folosind cabluri modulare).
  • Cutia de relee permite conexiuni prin cablu din spate și din partea inferioară.
  • Standarde înalte de siguranță, respectă cele mai recente norme UE
  • Garanție (y.) 2
  • Tara de fabricatie Germania
  • Putere maximă de încălzire (kW) 9
  • Timp de funcționare (h) 6 / 12 / ∞
  • Temperatură reglabilă min-max ° C 30 - 115

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare