Încălzitor de saună – HUUM HIVE Flow LS
Descriere
Sobă pe lemne HIVE Flow. Modelul HIVE Flow LS vă permite să încălziți sauna dintr-o cameră alăturată.
- Design unic
- Construcție inovatoare a cuptorului, în curs de brevetare
- Capacitate de susținere: 150 kg de pietre (35-40 kg cu cușcă pentru pietre)
- Utilizarea economică a lemnului
- Impact redus asupra mediului
- Abur ușor și de lungă durată
- Garanție de 5 ani
Soba pe lemne HIVE Flow se remarcă ca fiind unul dintre cele mai eficiente și sustenabile din punct de vedere ecologic încălzitoare de saună de pe piață. Designul său inovator asigură că 75% din căldura provenită de la lemnele de foc încălzește direct sauna, în loc să scape prin coș. Volumul mare de pietre reține căldura, furnizând abur timp de peste 30 de minute după stingerea focului.
HIVE Flow este alegerea ideală pentru cei care apreciază grija față de mediu și își doresc o experiență memorabilă la saună. Emisiile de CO2 ale sobei sunt de doar 346 mg/m³, comparativ cu peste 1000 mg/m³ în sobe similare, iar emisiile de particule în suspensie sunt de doar 25 mg/m³, cea mai mică din categoria sa.
Datorită designului său unic, soba HIVE Flow are un risc redus de incendiu, permițând o instalare confortabilă în comparație cu încălzitoarele tradiționale. Soba are o structură robustă, cu o grosime superioară de 5 mm și laterale de 3 mm, asigurând o distribuție uniformă a căldurii. HIVE Flow cântărește 67 kg (73 kg pentru modelul LS) și poate suporta până la 150 kg de pietre, cu încă 35-40 kg în colivia pentru pietre.
Ușa mare din sticlă a cuptorului sporește atmosfera confortabilă a saunei dumneavoastră, permițându-vă să vă bucurați de flăcările fascinante. HIVE Flow îndeplinește standarde stricte de mediu și depășește toate indicatorii de eficiență și mediu cunoscuți pentru sobele pe lemne, asigurând o alegere sustenabilă și de înaltă calitate pentru sauna dumneavoastră.
Disponibil și ca HIVE Flow Mini și Mini LS, care pot suporta 105 kg de pietre. Cu ajutorul cuștii pentru pietre, puteți adăuga încă 35-40 kg de pietre.
HIVE Heat respectă BimSchV II, standardul german pentru sobe pe lemne.
Soba de saună este tratată doar cu uleiuri naturale, fără utilizarea de substanțe chimice.
Dimensiunea camerei de saună 8-18 m³ .
Pietrele se cumpără separat.
Technical specification
- Garanție (y.) 2
- Tara de fabricatie Estonia
- Dimensiunea recomandată a saunei (m³) 8 - 18
- Dimensiuni înălțime (mm) 884
- Dimensiuni lățime (mm) 526
- Adâncimea dimensiunilor (mm) 706
- Diametrul evacuării fumului (mm) 114
- Capacitate piatră max. (kg) 150
- Greutate 73
- Distanța de siguranță față (mm) 500
- Distanța de siguranță către părți și spate / lemn și cărămizi (m 150
- Distanța de siguranță de la suprafața superioară până la tavan m 1000
- Lungimea maximă a lemnului de foc, (mm) 300
- Tip cameră de ardere Extern
Instrucțiune
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.