Kit de curatare pentru cada cu hidromasaj sau spa, cu filtru
Cod produs: set-42215470-5512201-42296674

Kit de curatare pentru cada cu hidromasaj sau spa, cu filtru

315.09 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
pachet:
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Kit de curatare pentru cada cu hidromasaj sau spa, cu filtru.

Acest kit conține tot ce aveți nevoie pentru a vă menține apa curată.

Setul include:

1. SpaTime curățător țevi de piscină, SpaTime - 1kg

2. Hidromasaj Bai/Piscine Cleaner, 1l, Surface Clean

3. Detergent pentru filtre, SpaTime - 800g

În timp, conductele jeturilor de apă se pot înfunda. Murdăria din instalațiile sanitare absoarbe chimia băii și acest lucru cauzează o varietate de probleme.
Granulele pentru curățarea țevilor cu jet de apă Bayrol pătrund adânc în murdărie și o distrug.

Utilizare.

Utilizați înainte de a schimba apa din cada cu hidromasaj/piscina.

Dozare: se toarnă 200 g/m3 de curățător de țevi de piscină SpaTime în cartușul filtrant sau în dozator și lasă pompa de circulație să funcționeze timp de 5 minute. Daca nu puteti turna produsul intr-un dozator sau un cartus filtrant, turnati-l in 5 litri de apa si turnati direct in cada/piscina, lasand pompa de circulatie sa functioneze timp de 5 minute. Opriți pompa. Lăsați produsul să se înmoaie (1 oră). Apoi reporniți pentru scurt timp circulația apei spa. Apoi scurgeți apa veche, clătiți și umpleți cada/piscina cu apă nouă. Nu utilizați în timpul procesului de curățare a căzii cu hidromasaj/piscinei.

Dacă este necesar, curățați baia cu opțiunea Surface Clean surface și apoi umpleți cu apă proaspătă.

Filtrul de curățat SPA TIME se folosește la fiecare 4 săptămâni (când baia este folosită intens - cel mult) și se înlocuiește complet la fiecare 6 luni.
SpaTime Kartuschen-Rein este o alegere de filtrare extrem de eficientă pentru toate cartușele de filtrare pentru a le prelungi durata de viață.

Utilizare și dozare:
Se amestecă 2 capace (100 g) într-o găleată umplută cu 5 l de apă.
Pentru a doza cartuşele filtrante mai mari:
4 dopuri (200g). (1 capac rotund are aproximativ 50 g). Îndepărtați mai întâi orice murdărie grosieră din cartușul de curățat, apoi introduceți-l
în soluția de curățare (purtați mănuși de protecție). Agitați cartuşul de mai multe ori. In functie de gradul de murdarire, scoateti cartusul dupa 3-5
ore de la soluție și clătiți sub apă de la robinet.

 


ATENŢIE! Produsele sunt dăunătoare sănătății dacă sunt înghițite. Dăunează grav ochilor. Afectează grav tractul respirator. Foarte toxic pentru organismele acvatice, provoacă modificări pe termen lung. Contactul cu acidul eliberează gaze toxice.

Atenție!: Nu utilizați împreună cu alte substanțe chimice. Spălați bine mâinile după utilizare. Este obligatorie aplicarea măsurilor de securitate și sănătate în muncă și de gestionare a deșeurilor indicate pe etichetă și fișa cu date de securitate.
Utilizați produsele biocide în siguranță. Citiți întotdeauna eticheta și informațiile despre produs înainte de utilizare.

Conditii de pastrare: se pastreaza la loc racoros, dar nu la temperaturi sub zero. Pachetul trebuie să fie bine închis, ținut la îndemâna copiilor, ferit de lumina directă a soarelui.

 

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare