PEGO ES-100
Cod produs: pego-ES 100

PEGO ES-100

24 330.99 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Umidificatoare cu abur Pego Electrode ES100

Aplicații
• Generator de aburi / umiditate pentru uzine industriale, birouri, instalații civile, centre de apel, hoteluri, muzee și librării, instalații tehnologice sau medicale, industria tutunului, industria alimentară, condimente, industrie din lemn, fabrici de hârtie, industrii tipografice și săli cu aburi.

Principalele caracteristici
• Umidificatori cu abur electrozi.
• Versiuni de alimentare trifazice cu producție de abur de 96 kg / h.
• Gestionarea umidificatoarelor master / slave (până la 3 unități ES100) pentru a ajunge la producții de aburi de până la 288 kg / h.
• Structura completă din oțel inoxidabil și plastic abs.
• Cilindri ușor de schimb cu electrozi de oțel, filtru de calcar pe partea de jos, senzor de nivel maxim și conexiuni ale conectorului.
• Electrovalve pentru încărcarea apei.
• Pompe de scurgere dure și fiabile.
• Cilindri disponibili pentru apă cu conductivitate scăzută (limită de conductivitate minimă de 125 μs / cm).
• Control electronic integrat dublu.
• Gama mare de accesorii.

Control electronic
• Dispunând de numeroși parametri și un afișaj ușor de utilizat, controlerul EASYSTEAM permite setarea precisă a performanțelor umidificatoarelor. Datorită numărului mare de variabile disponibile este posibilă personalizarea funcționării umidificatorului pe baza cerințelor clienților.
• Opt moduri de operare pot fi setate, dintre care ON / OFF din contact extern, proporțional cu umidistat încorporat și sonda 4-20mA sau 0-10V, proporțional cu semnalul extern 0-10V. Termostat încorporat ON / OFF. Control BMS prin Modbus.
• Gestionarea sondei de canal.
• Utilizare optimizată pentru băile cu aburi datorită controlului de temperatură încorporat, managementului esențial, controlului admisiei și ventilatorului de evacuare
• Setabil cu capacitate maximă.
• Reglarea proporțională a distribuției de abur de la 20% la 100%.
• Reducerea distribuției cu abur de la intrarea digitală.
• Drenaj automat programabil atunci când nu este utilizat.
• Gestionarea a până la 3 umidificatoare ES100 în baterie cu configurație master / slave.
• Contorizator de funcționare a umidificatorului.
• Gestionarea senzorului de nivel maxim.
• Consolă de control cu afișaj mare și pictograme de stare pentru citirea și programarea datelor de lucru de la distanță până la 100 m distanță cu un simplu cablu de telefon.
• Diagnostice pentru identificarea problemelor sau necesitatea întreținerii.

 

  • Putere (kW) 71
  • Dimensiuni înălțime (mm) 730
  • Dimensiuni lățime (mm) 525
  • Adâncimea dimensiunilor (mm) 670
  • Greutate (kg) 80
  • Performanța vaporizării (kg / h) 96
  • Tensiunea de alimentare, faza 400V

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare