Piscina cu hidromasaj NOVITEK OLOS COMFORT M
Descriere
Fabricate în Finlanda, căzile cu hidromasaj Novitek sunt proiectate pentru condițiile nordice – rezista testului timpului, vremii și își păstrează bine proprietarii timp de decenii. Toate căzile cu hidromasaj în aer liber Novitek sunt realizate manual de la început până la sfârșit în fabrica din Salo, sud-vestul Finlandei. Căzile cu hidromasaj în aer liber Novitek poartă logo-ul Key Flag ca semn al măiestriei finlandeze. Doar cele mai bune materiale și componente sunt utilizate la fabricarea căzilor cu hidromasaj în aer liber. Panoul de control, unitatea de control, încălzitorul, jeturile și regulatoarele sunt toate produse de Balboa, cel mai mare producător american din lume. Căzile noastre cu hidromasaj sunt supuse unui control riguros al calității în timpul procesului de fabricație. Fiecare cada cu hidromasaj este, de asemenea, testată în fabrică înainte de a fi trimisă clientului.
OLOS relaxează până la șase scăldatori simultan cu masaje eficiente - trei locuri și două șezlonguri.
Designul versatil al spa-ului compact, precum și numărul generos de jeturi, asigură relaxare totală din cap până în picioare.
Date tehnice:
- Dimensiuni: 210 x 210 x 96 cm (Lxlxh).
- Numar scaune verticale: 3 buc.
- Numar de locuri lounge: 2 buc.
- Jeturi de masaj: 53 buc.
- Volumul apei: 1300 litri.
- Greutate fara apa: 350 kg.
- Material exterior de finisare: compozit UPM.
- Conexiune electrică: 3 x 16 A (400V)
- Pompe de masaj: 2 x 1,5 kW
- Pompă de filtru: Comfort Seperate 200 W
- Telecomanda TP700
- Iluminare LED
- Ozonator
- Incalzire 3kW
In plus:
Încălzitor auxiliar
Incalzitorul suplimentar incalzeste apa la temperatura setata mai repede si mentine temperatura chiar si la cele mai reci.
Pentru latitudini mai mari sau dacă locația este deloc vântoasă, vă recomandăm întotdeauna să alegeți un booster de 3 kW montat din fabrică pentru piscina dvs.
Telecomanda ControlMySpa
Controlul de la distanță al piscinei ControlMySpa este proiectat pentru o mai mare flexibilitate și ușurință în utilizare.
Aplicația vă permite să fiți conectat la spa prin intermediul dispozitivului mobil, oriunde v-ați afla.
Puteți controla temperatura, programați, gestionați luminile și primiți notificări, printre altele.
Lambriu din două piese
Lambriurile încastrate sunt o alegere absolută atunci când cada cu hidromasaj urmează să fie încorporată în terasa de 40 cm.
Cu acest lambriu, cada cu hidromasaj poate fi scufundată pe o terasă fără trape separate de întreținere încorporate în terasă.
Lambriul chiuvetei poate fi amplasat la cel mult 40 cm de la fundul căzii cu hidromasaj până la vârful terasei.
Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că trebuie să lăsați cel puțin 50 cm de spațiu lângă fiecare perete drept al căzii cu hidromasaj pentru a permite suficient spațiu pentru
întreținere.
Centrul spa este o investiție de lungă durată și poate fi și mutat. Chiar dacă nu scufundați imediat piscina, panourile încastrate vă permit să faceți acest lucru la o dată ulterioară.
Lambriurile din două piese sunt îngrijite și discrete. Nu există nicio diferență vizuală între panourile încastrate și panourile normale.
DEZIZIZANT UV
Lumina UV distruge 99% dintre virușii, bacteriile și agenții patogeni dăunători fără a adăuga substanțe chimice sau gaze dăunătoare în apă.
Pompa de caldura Clim8Zone
Eficient energetic. Datorită izolației de înaltă calitate, SmartCover minimizează pierderile de căldură din cada cu hidromasaj în aer liber.
• Materialul izolator al SmartCover face capacul impermeabil la umiditate și apă.
Audio
Difuzoarele de vibrații montate încastrat instalate în interiorul căzii cu hidromasaj, atașate de carcasă, transformă întreaga structură a căzii cu hidromasaj și apa într-un singur difuzor mare. Subwooferele rezonante produc un sunet de înaltă calitate care este plăcut de ascultat în timp ce vă bucurați de căldura spa. Difuzoarele funcționează cu bluetooth. Putere 2 x 15W/4Ω
Pachetul include:
- Amplificator audio bluethoot
- 2 buc. difuzoare cu vibrații
Novitek SmartCover
Capacul izolator al căzii cu hidromasaj exterioară este principala protecție împotriva fluctuațiilor termice. SmartCover este extrem de durabil datorită izolației sale complet impermeabile.
EFICIENT ENERGETIC
Datorită proprietăților excelente de izolare termică ale izolației de înaltă calitate, SmartCover minimizează pierderile de căldură din piscină.
IMPERMEABILITATE LA UMIDITATE ȘI LA APĂ
Datorită structurii cu celule închise, izolația SmartCover nu absoarbe apa, făcând capacul impermeabil la umiditate și apă. Izolația impermeabilă nu numai că își menține valoarea de izolație, dar este, de asemenea, igienă și curată și nu dezvoltă mucegai sau miros de mucegai.
PUTERNIC ȘI DURABIL
SmartCover este de lungă durată și proiectat pentru a rezista utilizării intense. Rezistența excelentă la compresiune a izolației asigură că capacul nu va fi deteriorat, de exemplu, de încărcarea cu zăpadă. Materialul rezistent la intemperii rezistă la căldură, frig, zăpadă, gheață și radiații UV.
MESTIGĂRI DE ÎNALTĂ CALITATE
SmartCover este făcut pe măsură pentru a se potrivi cu toată gama de căzi cu hidromasaj Novitek.
STILAT
SmartCover este disponibil și într-un finisaj elegant de vinil negru.
GARANȚIE
Oferim o garanție de 2 ani* pentru materiale și defecte de fabricație.* Garanția nu acoperă uzura datorată utilizării normale sau modificărilor datorate condițiilor meteorologice.
Technical specification
- Numărul de locuri 3 buc.
- Numărul de șezlonguri 2 buc.
- Garanție (y.) 2
- Tara de fabricatie Finlanda
- Înălțime, mm 960
- Lățime, mm 2100
- Lungime (mm) 2100
- Greutate 350
- Tensiunea de alimentare, faza 3 x 16 A (400V)
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.