Piscina cu hidromasaj NOVITEK ROPI COMFORT XS
Descriere
Fabricate în Finlanda, căzile cu hidromasaj Novitek sunt concepute pentru condițiile nordice – ele rezista testului timpului, vremii și își păstrează bine proprietarii timp de decenii. Toate căzile cu hidromasaj în aer liber Novitek sunt realizate manual de la început până la sfârșit în fabrica din Salo, sud-vestul Finlandei. Căzile cu hidromasaj în aer liber Novitek poartă sigla Key Flag ca semn al măiestriei finlandeze. Doar cele mai bune materiale și componente sunt folosite la fabricarea căzilor cu hidromasaj în aer liber. Panoul de control, unitatea de control, încălzitorul, jeturile și regulatoarele sunt toate produse de Balboa, cel mai mare producător american din lume. Căzile noastre cu hidromasaj sunt supuse unui control riguros al calității în timpul procesului de fabricație. Fiecare cada cu hidromasaj este, de asemenea, testată în fabrică înainte de a fi trimisă clientului.
Ropi relaxează până la trei scăldatori simultan. Eleganța și ergonomia acestei căzi cu hidromasaj compacte nu au fost compromise. Ropi este alegerea perfectă pentru cupluri sau când spațiul este limitat. Când alegi Ropi, faci compromisuri doar la dimensiune, nu la calitate.
Date tehnice:
- Dimensiuni: 160 x 190 x 93 cm (Lxlxh).
- Numar de locuri: 1 buc.
- Numar de sezlonguri: 2 buc.
- Jeturi de masaj: 25 buc.
- Volumul apei: 900 litri.
- Greutate fara apa: 220 kg.
- Material exterior de finisare: compozit UPM.
- Conexiune electrică: 2 x 16A (230V)
- Pompe de masaj: 1x1,5 kW
- Pompă de filtru: Comfort Separate
- Telecomanda TP500
- Iluminare LED
- Ozonator
In plus:
Încălzitor auxiliar
Încălzitorul suplimentar încălzește apa la temperatura setată mai repede și menține temperatura chiar și la cele mai reci.
Pentru latitudini mai mari sau dacă locația este deloc vântoasă, vă recomandăm întotdeauna să alegeți un booster de 3 kW montat din fabrică pentru piscina dvs.
Telecomanda ControlMySpa
Controlul de la distanță al piscinei ControlMySpa este proiectat pentru o mai mare flexibilitate și ușurință în utilizare.
Aplicația vă permite să fiți conectat la spa prin intermediul dispozitivului mobil, oriunde v-ați afla.
Puteți controla temperatura, programați, gestionați luminile și primiți notificări, printre altele.
Lambriu din două piese
Lambriurile încastrate sunt o alegere absolută atunci când cada cu hidromasaj urmează să fie încorporată în terasa de 40 cm.
Cu acest lambriu, cada cu hidromasaj poate fi scufundată pe o terasă fără trape separate de întreținere încorporate în terasă.
Lambriul chiuvetei poate fi amplasat la cel mult 40 cm de la fundul căzii cu hidromasaj până la vârful terasei.
Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că trebuie să lăsați cel puțin 50 cm de spațiu lângă fiecare perete drept al căzii cu hidromasaj pentru a permite suficient spațiu pentru
întreținere.
Spa-ul este o investiție de lungă durată și poate fi și mutat. Chiar dacă nu scufundați imediat piscina, panourile încastrate vă permit să faceți acest lucru la o dată ulterioară.
Lambriurile din două piese sunt îngrijite și discrete. Nu există nicio diferență vizuală între panourile încastrate și panourile normale.
SANITIZANT UV
Lumina UV distruge 99% dintre virușii, bacteriile și agenții patogeni dăunători fără a adăuga substanțe chimice sau gaze dăunătoare în apă.
Technical specification
- Numărul de locuri 1 buc.
- Numărul de șezlonguri 2 buc.
- Garanție (y.) 2
- Tara de fabricatie Finlanda
- Înălțime, mm 930
- Lățime, mm 1900
- Lungime (mm) 1600
- Greutate 220
- Tensiunea de alimentare, faza 2 x 16A (230V)
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.