Piscina cu hidromasaj SPA DESIRE
Descriere
Piscina DESIRE SPA cu o varietate de locuri pentru până la șase persoane. Acest centru spa funcțional oferă un plus de relaxare. Ca parte a colecției SIGNATURE, piscina SPA DESIRE vine cu caracteristici standard, inclusiv masaj AQUA ROLLING, sistem de susținere a apei SYNERGY, ÎNCĂLZIRE HIBRIDĂ și multe altele.
Date tehnice:
- Dimensiuni: 274 x 228 x 91 cm (Lxlxh).
- Numar de locuri: 4
- Numar de paturi: 2
- Continut apa: 1660 litri.
- Greutate fara apa: 490 kg.
- Greutate cu apă: 2150 kg.
- Material carcasă: Aristech® Acrylic cu vinilester și poliester.
- Dulap sintetic fără întreținere.
- Decorație exterioară detașabilă: 4 buc.
- Sistem de suport durabil: sintetic.
- Everlast™ Material de bază complet: poliester.
- Izolație din uretan de înaltă densitate.
- Suporturi de pahare
Caracteristici:
- Echipament de masaj cu aer.
- Perne moale modelate pentru cap cu iluminare LED: 4 buc.
- Sistem de iluminare interioară cu LED StarBrite.
- Colțuri de piscină exterioară cu iluminare LED: 2 buc.
- Echipament audio cu iPod dock, 2 buc. Difuzoare integrate.
- Cascada grecească în cascadă.
- Sistem de aromaterapie.
- Sistem de ozonare.
- UV Synergy System - Sistem de lampă cu ultraviolete.
- Izolație exterioară dublă de mare eficiență.
- 5/4 perdea de piscină extrem de eficientă, rezistentă la mers.
- Conexiune Wifi Ready.
Sistem de apa:
- Număr de jeturi de masaj: 68
- Duze de apă, oțel inoxidabil: 60 buc.
- Jeturi de aer masaj: 8 buc.
- Supapa de control aer: 3 buc.
- Filtru / Suprafata de filtrare: (1 buc.) / 4,65 mp.
- Un skimmer de înaltă performanță (filtru) este întreținut de sus.
- Scară inferioară și exterioară: 1 buc.
- Duze de aspirație Hi Flow Water: 4
- Supapă de deviere a apei: 2 buc.
- 5 Jeturi de masaj, direcționale, rotative și cu puls: 9
- 3 duze rotative: 21 buc.
- 2 duze direcționale: 29 buc.
- Duza de ozon: 1 buc.
Sistem electric:
- Tensiune: 220 / 380V.
- Amperi: 230V-20A / 380-16A.
- Încălzitor electric cu debit complet: 3 kW
- Sistem de control: Balboa BP600.
- Iluminare (18 buc. LED-uri X Color)
- Panou de control: Balboa TP600, pe carcasa piscinei.
Technical specification
- Numărul de locuri 4 buc.
- Numărul de șezlonguri 2 buc.
- Înălțime, mm 910
- Lățime, mm 2280
- Lungime (mm) 2740
- Greutate 490
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.