PoolManager Bromină - Sistem automat de dozare a substanțelor chimice
Descriere
PoolManager - sistemul dumneavoastră de gestionare a piscinei - versiune pentru dezinfecție cu brom.
Acest sistem nu numai că efectuează monitorizarea automată a apei prin măsurarea, controlul și dozarea continuă a pH-ului și a dezinfecției, dar controlează și diverse componente ale piscinei, cum ar fi pompa de filtrare, capacul automat, încălzirea piscinei sau atracțiile acvatice, utilizând o opțiune flexibilă de programare. De asemenea, cu PoolManager este posibil să controlați întreaga iluminare: de la luminile subacvatice la iluminatul grădinii.
Ecranul tactil mare, de înaltă rezoluție, facilitează citirea informațiilor importante, precum și navigarea rapidă și intuitivă prin funcțiile meniului.
Manager de piscină:
- Controlează nivelul pH-ului și dezinfecția
- Pentru piscine de până la 250 m³
- Cameră de măsurare integrată
- Dezinfecția apei cu tablete de brom
Caracteristici:
Automatizare completă a piscinei:
Cu PoolManager puteți automatiza tratarea apei și gestionarea echipamentelor piscinei: filtrare, iluminare, încălzire, contracurent și multe altele.
Calitate optimă a apei în orice condiții:
Calitatea componentelor și aplicarea și actualizarea continuă a algoritmului integrat garantează o precizie foarte mare a analizei parametrilor apei și a dozării rezultate a produselor de întreținere. În plus, pe ecran sunt afișate semnale de avertizare și un semnal sonor. Dacă nu sunteți prezent, aceste alerte vă pot fi trimise automat prin e-mail, astfel încât să puteți răspunde rapid.
Pool conectat în rețea:
Puteți controla calitatea apei și întreaga funcționare a piscinei din confortul casei dvs. sau de la distanță folosind smartphone-ul, tableta sau PC-ul.
Managerul piscinei „verde”:
PoolManager oferă o varietate de oportunități de a contribui activ la protejarea mediului. De exemplu, economii de energie prin reducerea puterii pompelor de filtrare pe timp de noapte, reglarea încălzirii panourilor solare după cum este necesar și așa mai departe. Majoritatea componentelor și ambalajelor sunt fabricate din materiale reciclate și reciclabile.
Date tehnice:
Potrivit pentru utilizare cu tabletele de brom Bayrol Aquabrome .
Măsurător:
pH, redox (unitate de măsură pentru clor - megavolți), temperatură.
Unitate de control:
- Ecran tactil TFT VGA de 17,8 cm cu iluminare de fundal LED
- Operare ușoară și intuitivă
- 5 scurtături
- Funcții de ajutor contextual
Automatizare:
- Server web integrat și interfață grafică cu utilizatorul web cu acces de la distanță
- Șase ieșiri de comutare pentru controlul echipamentelor piscinei (încălzire, iluminare, pompă de filtrare, capac etc.)
- Patru intrări de comutare universale
- 3 prize cu 4 ieșiri de comutare opționale
Securitate:
- Debitmetru în camera de analiză
- Recipient de măsurare a pH-ului și clorului pentru produse lichide
- Alarmă la depășirea sau scăderea valorii setate
- Semnal de timp de dozare
Monitorizarea parametrilor apei și a setărilor dispozitivului:
- Păstrarea graficului valorilor măsurate timp de un an
- Un jurnal de stocare pentru înregistrarea modificărilor setărilor dispozitivului pentru până la 500 de intrări
Dimensiuni:
715 x 495 x 125 mm
Atenție: PoolManager trebuie instalat și pus în funcțiune de către un instalator profesionist calificat!
Technical specification
- Dimensiuni înălțime (mm) 495
- Dimensiuni lățime (mm) 715
- Adâncimea dimensiunilor (mm) 125
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.