TMF Safari
Descriere
Safari este primul șemineu-sobă cu pietre încărcate reținătoare de căldură din gama de încălzitoare TMF. Proiectat pentru 200 de metri cubi de suprafata incalzita.
Principala caracteristică a sobelor-șemineu Safari care o deosebește de alte sobe de încălzire este numărul mare (până la 220 kg) de pietre reținătoare de căldură încărcate și designul unic, ceea ce îl face unic în industria rusă a sobelor.
Eficacitatea performanței de încălzire a unui număr mare de pietre încălzite este exclusă. Deoarece capacitatea termică specifică a pietrelor este mult mai mare decât cea a oțelului și suprafața lor totală de schimb de căldură este uriașă. Pietrele păstrează căldura pentru o perioadă lungă de timp, ecranează foarte bine radiația puternică a căldurii din camera de foc metalică și încălzește aerul dintr-o cameră prin convecția naturală a aerului prin carcasa din plasă.
Caracteristici și Beneficii:
- Pietrele care rețin căldura încărcate până la 220 kg asigură încălzirea eficientă a unei încăperi
- Design unic elegant, poate fi instalat in centrul unei camere
- Finarea avansată a focarului crește emisia de căldură și îmbunătățește rigiditatea sobei
- Ușa înaltă a focarului permite umplerea sobei cu lemne de foc cât mai mult posibil
- Amplasarea pe verticală a lemnului de foc asigură o ardere uniformă și o flacără mare și frumoasă
- Uși din fontă închise ermetic pentru controlul intensității arderii
- Intrarea de aer superior încălzit, este posibilă aprinderea superioară
- Suflarea de aer cald a sticlei previne înnegrirea acesteia cu fum.
- Capacitate camera incalzita - 200 mc.
- Combustibil - lemne de foc.
- Capacitate cuptoare - 55 l.
- Putere - 15 kW.
- Lungimea maximă a lemnului - 450 cm.
- Înălțimea minimă a coșului de fum - 5 m.
Technical specification
- Garanție (y.) 1
- Dimensiuni înălțime (mm) 2380
- Dimensiuni lățime (mm) 510
- Lungime (mm) 548
- Diametrul evacuării fumului (mm) 120
- Greutate (kg) 84
- Lungimea maximă a lemnului de foc, (mm) 450
Instrucțiune
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.