Set - difuzor de aromaterapie si ulei esential de menta 10ml
Descriere
Geniul constă în simplitate. Această colecție este cea mai bună reflectare a acestei vorbe. Este o alegere excelentă pentru a surprinde o persoană apropiată, coleg, prieten sau partener de afaceri din altă țară, un cadou unic făcut din adâncurile naturii lituaniene. 100% natural, lucrat manual, din argilă lituaniană, folosind un difuzor de argilă cu tehnologie unică de producție ceramică și parfum proaspăt răcoritor de ulei esențial de mentă.
Setul include: Difuzor de aromoterapie cu argila - 1buc, ulei esential de menta 10ml - 1buc.
Difuzor de argilă - avantaje, utilitate, caracteristici:
- difuzor ceramic din argilă roșie lituaniană;
- argila este un amestec 100% natural de diverse minerale;
- ceramica poroasă absorb și închide lichidele, împiedică curgerea acestora, dar nu oprește evaporarea naturală a lichidelor;
- poate fi folosit în toate saunele (cu excepția turcești), trebuie doar să țineți departe de elementele de încălzire, de asemenea, sigur de utilizat în toate celelalte camere - mașină, camera copiilor, baie, dormitor etc.;
- sigur, nu necesită electricitate, nu poluează natura;
- evaporarea de fond a uleiurilor esențiale, ajută la prevenirea „supradozajului”;
- estetic și nu ocupă spațiu;
- este usor sa "indepartati" resturile de ulei esential obosit prin inmuiere in apa fierbinte, spalare si uscare;
- daca difuzorul se sparge, bucatile sparte pot fi folosite in ghivece de flori pentru reglarea umiditatii.
- potrivit pentru incaperi de diferite dimensiuni (camere mai mari pot necesita doua placi de lut sau mai multe), 1 mp. 1-2 picături de ulei esențial sunt suficiente pentru cameră. Sticla poate contine toti 10 ml de ulei esential.
Uleiul esential de menta are un miros si un efect specific datorita mentolului continut in uleiul esential. Este mentolul care conferă uleiului de mentă un efect răcoritor, stimulator, încălzitor și revigorant.
Folosind un difuzor: Picurați un ulei esențial pe suprafața unui bloc de argilă. Adăugarea mai multor ulei esențial va face parfumul mai intens. Difuzorul evaporă uleiurile esențiale în mod natural, la fel cum lichidele se evaporă la temperatura camerei. Difuzorul de argilă absoarbe uleiul esențial și împiedică scurgerea acestuia, astfel încât nu dăunează suprafețelor și nu este la îndemâna copiilor. Spre deosebire de difuzoarele electrice, difuzorul de aromoterapie cu argilă este complet sigur de utilizat în orice cameră. Simțiți-vă liber să amplasați difuzorul în baie, camera copiilor sau studiu într-un loc care vi se potrivește.
Dacă doriți să neutralizați toate mirosurile difuzorului și să picurați uleiuri esențiale noi - scufundați complet blocul în apă fierbinte timp de câteva minute și lăsați-l să se usuce după ce îl îndepărtați.
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.