Tikkurila Supi Saunasuoja
Descriere
Lac pentru pereti sauna Tikkurila Supi Saunasuoja. Instrument pentru suprafețe de lemn în încăperi umede. Protejează împotriva umezelii și murdăriei. Conține componente anti-mucegai. Produsul este colorat conform catalogului de culori Tikkurila pentru lacuri si lacuri. Conține componente anti-mucegai. Produsului i se atribuie clasa de emisie M1. Materialele de construcție și amenajările interioare emit o varietate de substanțe chimice în aerul din interior, iar clasa M1 este un material cu emisii scăzute. Instrumentul este potrivit pentru utilizare pe suprafețe din lemn, plăci fibroase sau beton. Potrivit în special pentru acoperirea pereților și tavanului unei băi de aburi, toaletei și dressingului.
Randament 8-12 m2/l.
Se usuca in 30 de minute. Următorul strat poate fi aplicat după 2-3 ore. Spatiul poate fi folosit dupa aproximativ 2 zile. Suprafața de vopsit trebuie să fie curată și uscată, cu o temperatură a aerului mai mare de 5ºC și o umiditate relativă sub 80%.
Pregătirea suprafeței. Suprafețe noi din lemn: ștergeți murdăria și praful. Umeziți ușor cu pulverizare de apă, uscați și șlefuiți suprafețele neuniforme, ștergeți praful de șlefuit.
Suprafețe vechi, murdare sau vopsite anterior cu Supi Saunasoja: spălați suprafața cu Supi Saunapesu și multă apă, lăsați să se usuce. Dacă este necesar, șlefuiți și îndepărtați praful de șlefuit.
Strat. Amestecați Supi Saunasoja cu grijă la început, amestecând ocazional pentru a vă asigura că vopseaua/particulele de nivelare se amestecă bine. Se diluează cu apă dacă este necesar. Acoperiți cu 2 straturi de lemn Supi Sauna Protect în direcția longitudinală (un strat este suficient în baia de aburi). Pereții saunei pot fi vopsiți și diluați 50% cu Supi Saunasuoja, acoperind 2 straturi. Când vopsiți cu această metodă, urmele de pensulă de pe suprafață rămân minime. Vopsiți suprafețele din lemn din vestiare și spălătorie cu 2 straturi. Pentru primul strat de Supi Saunasuoja se diluează cu aproximativ 20% apă.
Testați produsul pe o placă mică de lemn pentru a vă asigura că este nuanța potrivită. Nuanța finală depinde de tipul lemnului, duritatea acestuia, culoarea originală și vopseaua anterioară. Acoperiți întreaga suprafață uniform deodată. Când lucrați cu suprafețe mari, acoperiți mai multe plăci deodată.
Înainte de a folosi sauna, încălziți-o și aerisește-o o dată. Îngrijirea suprafeței Dacă este necesar, curățați nu mai devreme de 1 lună după vopsire. Curățați suprafața cu Supi Saunapesu (raport: 1-2 dl de curățător cu 5 litri de apă). PROTECȚIA MEDIULUI ȘI ELIMINAREA DEȘEURILOR. Nu vărsați în canalizare, cursuri de apă sau în sol. Aruncați ambalajele goale și uscate ale produsului și deșeurile lichide în conformitate cu reglementările locale. Protejați de îngheț. Evitați contactul cu pielea și ochii. Evitați respirația vaporilor.
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.