Tikkurila Supi Saunavaha 0,9l
Cod produs: Tikkurila-Supi-Saunavaha

Tikkurila Supi Saunavaha 0,9l

de 91.45 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Ceara Supi Saunavaha este potrivită pentru utilizarea pe băncile de saună, tocurile ușilor și ferestrelor.

Protecție pentru suprafețele interioare din lemn ale saunelor, care conține ceară naturală. Ceara de saună Supi Saunavaha este absorbită în lemn și formează o suprafață rezistentă la umezeală și murdărie. Supi Saunavaha este un conservant natural de ceară apos. Se absoarbe în lemn, oferă o suprafață netedă, mătăsoasă. Culori gata: negru, alb și gri. Produsul este colorat conform catalogului de culori Tikkurila pentru lacuri si lacuri. Instrumentul poate fi folosit și în alb-negru. Ceara incoloră păstrează culoarea naturală a lemnului. Produsului i se atribuie clasa de emisie M1. Materialele de construcție și amenajările interioare emit o varietate de substanțe chimice în aerul din interior, iar clasa M1 este un material cu emisii scăzute.

Metoda de colorare. Rolă de spumă, burete sau perie cu peri artificiali.

Maturarea. Fara praf dupa 30 de minute. După 24 de ore. poate fi folosit.

Randament 10-13 m2/l.

Condiții de vopsire. Suprafața de vopsit trebuie să fie curată și uscată, cu o temperatură a aerului mai mare de 5ºC și o umiditate relativă sub 80%.

Pregătirea suprafeței. Suprafețe noi curate din lemn: ștergeți murdăria și praful. Umeziți ușor suprafața cu un jet de apă, lăsați să se usuce și șlefuiți așchiile de lemn. Îndepărtați praful de pe șlefuire.

Suprafețe vechi, murdare sau din lemn acoperite cu Supi Saunasoja: spălați suprafețele cu Supi Saunapesu conform instrucțiunilor, clătiți bine și lăsați să se usuce. Slefuiți și ștergeți orice praf care s-ar fi putut forma. Dacă aplicați ceara pe resturile oricărui produs vechi, suprafața va fi mult mai strălucitoare decât la aplicarea lemnului netratat.

Nu se recomanda acoperirea suprafetelor impregnate cu ulei (ex. Supi Laudesuoja) cu ceara de sauna Supi Saunavaha daca acel strat nu a fost indepartat.
Protejați bine podeaua înainte de a aplica ceara Supi Saunavaha, deoarece acest produs este ușor absorbit în golurile dintre plăci ceramice.
Strat. La început, amestecați ușor ceara Supi Saunavaha, amestecând ocazional în timpul utilizării. Aplicați un strat mic în direcția fibrei de lemn, astfel încât produsul să fie absorbit uniform. Deoarece ceara este foarte lichidă, cel mai simplu mod de a aplica un strat potrivit este să folosești o rolă de spumă sau un burete. Dacă aplicați prea multă ceară, suprafața va fi alunecoasă. Testați ceara nuanțată Supi Saunavaha într-o zonă cu vizibilitate scăzută pentru a vă asigura că culoarea este corectă. Nuanța finală depinde de proprietățile lemnului.

Acoperiți scânduri mici dintr-o dată pentru a preveni suprapunerea, iar atunci când aplicați scânduri mari, acoperiți 1 sau 2 scânduri pentru a obține o nuanță uniformă. Înainte de a folosi sauna, încălzește și aerisește bine camera de aburi.
Îngrijirea suprafeței. Dacă este necesar, curățați nu mai devreme de 1 lună după vopsire. Curățați suprafața cu Supi Saunapesu (raport: 1-2 dl de curățător cu 5 litri de apă).

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare