Unitate de control PEGO VISION TOUCH THR
Descriere
Control CAPACITIVE TOUCH pentru gestionarea umidității și temperaturii cu toate funcțiile de condimentare.
Oferă un afișaj inteligent TFT de 7" echipat cu un ecran tactil capacitiv, software de ultimă generație și o interfață avansată pentru o utilizare ușoară și intuitivă.
Aplicații
• Camere de condimentare/uscare.
• Încăperi de depozitare cu sau fără control al umidității.
• Camere climatice pentru teste de umiditate, temperatura si cicluri climatice.
Principalele caracteristici
• NOU! Trimitere automată de e-mail în caz de alarmă.
• Server web pentru acces la distanță.
• Funcția Datalogger.
• Display TFT 7'' de înaltă definiție (800x480 WVGA), iluminare cu led și ecran tactil capacitiv.
• Față cu sticlă de 1,1 mm tratată chimic.
• Posibilitatea de a inversa unghiul de vizualizare al display-ului pentru a asigura posibilitatea de montare la orice inaltime.
• Dispozitive: USB 2.0, microSD, RS485, Ethernet.
• Semnale acustice.
• Protectie frontala IP65.
• Senzor de lumină pentru reglarea automată a strălucirii.
• Design și pictograme de înaltă calitate.
• Interfață cu ecran tactil cu gesturi, pentru un control mai intuitiv.
• Ceas și calendar (RTC).
• Parolă diferită pentru funcția utilizator și instalator.
• Multilingv.
• Meniu parametri utilizator personalizabil (permite ascunderea funcţiilor neutilizate, simplificând meniul).
• Ajutor contestațional în meniul de configurare a parametrilor.
• Actualizare software de pe microSD sau USB.
• Registrul de alarmă cu mesaje pop-up de sfaturi.
• Funcție avansată HACCP cu memorare detaliată a alarmelor de temperatură și umiditate.
• Pe echipament pot fi memorate 20 de programe complet personalizabile.
• Posibilitatea de a exporta si importa programe si parametri pe suport USB sau microSD.
• Gestionarea automată a 21 de funcții pentru fiecare program.
• Funcționare manuală sau automată cu execuția programului selectat.
• Posibilitatea de a forța o fază manuală de sărituri în timpul execuției unui program.
• Posibilitatea setarii modalitatii de executie la sfarsitul unui program automat precum: intretinere / ciclic / stand by (pentru acesta din urma aveti si posibilitatea de a activa alarma de program terminat).
• Diagrama programului în execuție cu diferite progrese (faze deja executate, faze în execuție și faze de executat) și reprezentarea tuturor valorilor setate și a tuturor timpilor rămași.
• Domeniu de reglare a temperaturii: -45°C/ 99°C; Interval de reglare a umidității: 0-100 RH%
• Căldura și umiditatea pot fi excluse pentru a gestiona celulele de stocare cu activarea dezghețarii.
• Program de dezumidificare cu contact liber de tensiune rece/cald/independent.
• Gestionarea functiilor: reglare temperatura (cald/rece) si umiditate (umidificare/dezumidificare); dezghețare (electrică sau gaz fierbinte); gustare; picurare; schimburi de aer programate sau automate cu funcție de economisire a energiei și citire sonde exterioare de temperatură/umiditate; robinete modulare de gestionare a apei calde/rece; introducere esențială în gestionarea automată a programelor; gestionarea vitezei ventilatoarelor vaporizatorului (ieșiri digitale lente/rapide sau cu semnal 0-10V); posibilitate de activare a recirculărilor interne de aer pentru destratificare.
• Starea de spirit „Centrul de testare” pentru verificarea într-un mod simplu și intuitiv toate digi-urileintrări/ieșiri tal și analogice.
• Conexiune serială RS485 cu protocol TeleNET sau Modbus selectabil prin parametru.
Accesorii
• ACCFLTOUCH: accesoriu de montare pe perete cu inserare arc.
• COPL24II: protectie din policarbonat transparent IP65.
Technical specification
- Înălțime, mm 151
- Lungime (mm) 191
- Temperatură reglabilă min-max ° C -45°C/+99°C
Instrucțiune
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.