Piscina cu hidromasaj SPA ECSTATIC WAVE
Descriere
Cada cu hidromasaj a Centrului Spa „Ecstatic” este o oază pentru șapte persoane, cuprinzând toate caracteristicile standard ale Colecției „Exclusive”. Piscina are cinci locuri, un șezlong și un pat cu levitație. Patul Levitativ este cea mai inovatoare caracteristică spa disponibilă astăzi pe piață, permițându-vă să vă întindeți pentru un masaj întreg al corpului și să vă culcați cu fața în sus sau în jos.
Vârtejul „Ecstatic” are acum și un masaj „Therapeutic Wave Zone”, o funcție de masaj în care jeturile masează mușchii spatelui, precum și un masaj în cascadă concentrat pe mușchii gâtului. Caracteristicile suplimentare includ un sistem de sonorizare, masaj „Aqua Rolling”, aromoterapie, sistem de susținere a apei „Synergy” și peste 150 de jeturi de masaj terapeutic. Pe scurt, acest model are multe dintre cele mai avansate caracteristici pentru a vă relaxa și a întineri experiența de hidroterapie.
Date tehnice:
- Dimensiuni: 305 x 228 x 91 cm (Lxlxh).
- Numar de locuri: 5 buc.
- Numar paturi: 2 buc.
- Continut apa: 1650 litri.
- Greutate fara apa: 500 kg.
- Greutate cu apă: 2150 kg.
- Material carcasă: Aristech® Acrylic cu Vinylester și Poliester.
- Dulap sintetic fără întreținere.
- Garnituri laterale detașabile: 4 buc.
- Material de finisaj exterior: Sintetic.
- Sistem de suport durabil: sintetic.
- Everlast™ Material de bază complet: poliester.
- Izolație din uretan de înaltă densitate.
- Suporturi pentru pahare: 6 buc.
Caracteristici:
- Echipament de masaj cu aer.
- Perne moale modelate pentru cap cu iluminare LED: 6 buc.
- Sistem de iluminare interioară cu LED StarBrite.
- Echipament audio cu iPod docking station și două (2 buc.) difuzoare.
- Cascada de apă grecească.
- Colțuri ornamente exterioare piscine cu iluminare LED: 2 buc.
- Sistem de aromaterapie.
- Sistem de ozonare.
- Izolație exterioară dublă de mare eficiență.
- 5/4 perdea de piscină Spa foarte eficientă, rezistentă la mers.
- Conexiune Wifi Ready.
Sistem de apa:
- Numar jeturi de masaj: 150 buc.
- Duze de apă, oțel inoxidabil: 134 buc.
- Jeturi de aer masaj: 16 buc.
- Supapa de control aer: 4 buc.
- Filtru / Suprafata de filtrare: (1 buc.) / 4,65 mp.
- Un skimmer de înaltă performanță (filtru) este întreținut de sus.
- Scară inferioară și exterioară: 1 buc.
- Duze de aspirație Hi Flow Water: 4 buc.
- Supapă de deviere a apei: 2 buc.
- 5 ”Jeturi de masaj, direcționale, rotative și cu impuls: 7 buc.
- 3 ”Duze direcționale: 10 buc.
- 2 ”Duze direcționale: 114 buc.
- Duza de ozon: 2 buc.
Sistem electric:
- Tensiune: 230/380 V.
- Amperi: 230V-32A / 380V-16A.
- Încălzitor electric cu debit complet: 3 kW
- Sistem de control:
- Iluminare (18 buc. LED-uri X Color)
- Panou de control: pe carcasa piscinei.
Technical specification
- Numărul de locuri 5 buc.
- Numărul de șezlonguri 2 buc.
- Înălțime, mm 910
- Lățime, mm 2280
- Lungime (mm) 3050
- Greutate 500
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.