Kit de întreținere pentru jacuzzi sau spa, cu clor
Descriere
Kit de întreținere cu clor pentru căzi cu hidromasaj sau căzi cu hidromasaj unde se poate utiliza clor.
Acest kit conține tot ce ai nevoie pentru a-ți menține apa curată.
Setul include:
- Agent antialgic pentru căzi cu hidromasaj Desalgine Jet, 1 L
- Tablete de clor cu dizolvare rapidă Chloriklar, 1 kg
- Tablete de clor cu dizolvare lentă Chlorilong Power 5, 1,25 kg
- Clarificator de apă Spa Time, 1l
- Regulator de pH pH-minus, 1,5 kg
Pași pentru îngrijirea apei din piscină:
- Înainte de a lăsa apa să intre în piscină, îi ungem pereții cu un agent antialge - Desalgine Jet.
- Adăugați apă.
- Testați apa cu un tester de pH/Cl.
- Efectuați un șoc cu clor în apă folosind instrumentul Chloriklar.
- Cam o zi mai târziu, folosim programul Spa Time.
- Folosiți Chlorilong pentru dezinfecția de întreținere - după cum este necesar, după testarea apei. Înainte de a utiliza Chlorilong, vă recomandăm întotdeauna să ajustați pH-ul apei și să măsurați Cl-ul pentru a asigura eficiența dezinfecției și cantitatea corectă de clor liber din apă.
- Dacă indicatorii de pH ai apei sunt prea mari - folosim instrumentul pH-minus.
PH-ul apei recomandat pentru a asigura eficiența dezinfecției: 7,0-7,4. Pentru testarea apei, recomandăm achiziționarea unui tester de pH/Cl pentru apă.
ATENȚIE! Produsele sunt dăunătoare sănătății în caz de înghițire. Provoacă leziuni oculare grave. Afectează grav tractul respirator. Foarte toxic pentru organismele acvatice, provoacă modificări pe termen lung. Contactul cu acidul eliberează gaze toxice.
Atenție!: Nu utilizați împreună cu alte substanțe chimice. Poate elibera clor gazos periculos. Spălați-vă bine pe mâini după utilizare. Este obligatorie aplicarea măsurilor de securitate și sănătate în muncă și de gestionare a deșeurilor indicate pe etichetă și fișa cu date de securitate.
Utilizați produsele biocide în siguranță. Citiți întotdeauna eticheta și informațiile despre produs înainte de utilizare.
Condiții de depozitare: a se păstra într-un loc răcoros, dar nu la temperaturi sub zero grade. Ambalajul trebuie închis ermetic, a nu se lăsa la îndemâna copiilor, ferit de lumina directă a soarelui.
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.